Retur

DET SKAL VÆRE NEMT AT ÆNDRE MENING

Når du skal returnere en vare, gør vi det så nemt for dig!

Vi ved, at returforsendelser kan virke lidt bøvlet - og derfor har vi forsøgt at gøre det så nemt for dig som muligt.

Den nemmeste måde at sende din varer retur til os er via DAO direkte til vores erhvervsadresse. Vi kunne godt prøve at sælge dig en returlabel, men ærligt talt, DAO gør det billigere og bedre end os!

Så spar dig selv for besværet og klik på linket herunder for at arrangere din retur, nemt og hurtigt:

https://www.pakke.dk/

Når du har registreret din retur, vil du modtage en labelless kode på mail. Det er super nemt, da den bare skrives på den pakke du ønsker at sende retur til os. Så du behøver altså ikke engang en printer!

Vi gør vores bedste for at behandle alle returer inden for 2-5 hverdage efter modtagelsen.

I travle perioder så som højtider og ferier - kan der dog være lidt længere behandlingstid.

Husk at pakken skal sendes retur med omdeling til erhvervsadresse via DAO HOME, og varerne må ikke have tegn på slid/brug.

Alle produkter skal returneres i original emballage.

Returprocessen trin for trin:

  1. Pak produktet ind i original emballage (Anvend desuden den emballage du fik pakken tilsendt i, men fjern den gamle pakkelabel)
  2. Gå ind på https://www.pakke.dk/
  3. Udfyld felterne. Afsender: Din egen adresse, Modtager: MABELCOPENHAGEN, Hjørringvej129, 9400 Nørresundby, telefon: 20456787, mail: info@mabelcopenhagen.dk,
  4. Du modtager faktura og QR kode på mail/tlf. nr, efter din betaling. QR koden skal bruges når du aflevere din pakke i GLS PakkeShop,
  5. Så er det afsted for at aflevere din pakke ved nærmeste GLS PakkeShop.
  6. Pakkeshoppen sørger for at der kommer en label på pakken
  7. Du modtager en sms med kvittering på afsendelsen